Thursday 2 March 2017

Testimoni Rosanne Goh Dalam Tone Excel




Selamat pagi dan salam sejahtera,
name saya Rosanne Goh ,umur 28 dari johor bahru.
saya sertai tone excel simkad business sudah 2tahun 5bulan.
saya tertarik dengan program ini orang top up handphone di mana2 ,
saya boleh dapat komisyen tahun2.kerja sekali,untung berkali-kali.
Saya percaya semua orang nak kerja kurang dapat duit lebih.
saya ambil masa 2minggu kaji peluang ini dan terus buat.
setiap hari saya buat sikit-sikit lama jadi bukit.


mula-mula bulan pertama dapat RM3.60..lepas 2 tahun 5bulan,top up commision bulan july 2014 sudah capai RM25,6300,campur untung runcit simkad lebih RM40K+.Terima kasih tone excel simkad bukan saja kasi saya call,sms,internet,malah kasi saya ganjaran cash...ubah kehidupan saya.
saya juga bersyukur,gembira,berterima kasih kepada Tone Excel Sdn Bhdbulan ini saya dapat BELI KERETA BARU SECARA CASH 100% ,tak payah bayar ansuran.kerja saya sekarang main fb,shopping,minum ,tidur.

Tone Excel simkad program bukan Skim cepat kaya.modal dia baru RM90.
Dengan modal RM90 saya dapat peluang yang hebat ini.
kepada kawan2 di luar sana &keluarga tone excel.kunci saya berjaya ialah saya fokus, saya berusaha repeat sharing,setiap hari promote tone excel nak pakai fb ke, nak pakai email ke, nak jumpa orang pun boleh..FOKUS&SHARING& AUTOPILOT setiap hari.
disebabkan plan tone excel terlalu mudah...
itulah saya boleh buat,kawan saya yg muda2 pun tahu buat sendiri,autopilot.
Saya tak ada buat kelas,buat ceramah,buat training ke apa2...
saya 95% buat kat fb saja...mereka copy paste saja..
ikut pesanan shifu mazelan 2 tahun 5 bulan,setiap bulan saya sponsoring saja...level 1 saya pun sudah cecah 400 orang.tapi 400 orang ini bukan semua jalan setiap bulan,mereka akan jalan ikut mood,musim mereka,saya tak kisah dan saya percaya.satu hari nanti mereka akan buat betul2.sebab mereka yang nak berjaya&buat duit.kerja orang lain saya tak tengok,buat kerja sendiri saja...
kepada rakan2 saya,teruskan berusaha anda.satu hari nanti,kita bersama-sama pergi luar negara melancong,enjoy life.
Tone Excel Johor Bahru Branch
Rosanne Goh

No comments:

Post a Comment