Thursday 2 March 2017

Testimoni Kejayaan Siti Noridah Dalam Tone excel



terlebih dahulu terima kasih kpd yg add saya kedlm group ini..salam jutawan kpd sifu2 kita dan kpd bakal2 jutawan juga yg baru join dlm klga besar toneexcel.... sesungguhnya tahniah kpd diri kita sbb memilih jd pengguna hp yg bijak.
Nama saya Siti Nuridah Jamal , sc cwngn kuala trengganu..join toneexcel t 19 julai..2013 masih ingat lg bagaimana mulax saya berminat dgn bisnes ni.. Saya surirumah sepenuh masa dan sebelum ni seorg yg buta it, tak berminatpun dgn fb..atas desakan klga yg sering mencabar ...saya belajar sedikit demi sedikit...hingga kini bolehlh sikitx ilmu ttg internet...saya tidak sia2kan peluang ini...habis satu2 saya belek...hingga terjumpa youtube dan website yg menceritakan ttg peluang yg ada dlm simkad toneexcel..


Berminggu juga mengkajinya sbb sebelum ini saya byk ceburi perniagaan beri hutang pd pelanggan..nasib x baik modal kemana untung pun hanya ada pd kertas..menangis jugalh ...tp saya nekad bangun semula...bila terjumpa peluang ini yg blh menggantikan bisnes saya yg telah gagal..pada hari itu saya daftar ..Alhamdulillah...bila dah setahun ceburi toneexcel saya yakin dgn bisnes ini 100% boleh membantu ramai org buktinyapun kita dah nampak..ramai yg berjaya menjana 3 hingga 6 angka...tahniah semua.

walaupun tindakan saya slow tak sepantas rakanx lain tp pendapatan bulanan tunjukkan peningkatan tidak pernah turun bahkan semakin menaik....syukurlah saya bertambah yakin dan akan teruskan perjuangan krna saya percaya bisnes ini mmg yg terbaik. Terima kasih toneexcel krna telah beri peluang kpd kami menjana pendapatan pasif dgn menggunakan hp....agak kecewa juga sbb walaupun dah ramai yg join tp masih berjuta juta lg yg masih belum npk peluang baik ini....semoga satu masa dan ketika mereka akan menyedarinya...terima kasih.

No comments:

Post a Comment