Thursday 2 March 2017

Testimoni Kejayaan Tan Yong Jie Dalam Tone Excel


Hey Everyone here, Saya Tan Yong Jie,belajar tak habis form 4, tiada certificate Spm, saya join Tone Excel pada hujung tahun 2012 masa tu i umur 18.Kenapa saya join?

 Kerana saya tengok peluang perniagaan ini, kerana dulu saya pun kerja dekat kedai flexi top up, biasa dealer dapat percentage pun hanya 2%-4% something, saya tengok Tone Excel boleh dapat sampai 13%, banyaknya, masa tu saya terus call upline saya, tanya macam mana bisnes ini function, lepas tanya ,terus beli 5 card join, 

Lepas setahun setengah, bulan lepas top up komisyen dan jualan kad-kad, income dah cecah RM18k, banyaknya, memang luar pun banyak kerja boleh dapat belasan ribu dalam sebulan , tapi yang tu kena kerja 12jam sehari , tapi saya kerja Tone Excel cuma 2jam sehari , beza memang banyaklah , 

Saya rasa lepas 2 tahun , Dalam 10 orang , mungkin ada 3-5 orang join Tone Excel ,lepas 5 Tahun ,dalam 10 orang ada 7-8 orang dah join Tone Excel, jangan fikir banyak sangat la , dengar Sifu Mazelan Abas cakap ,buat saja la , Anda buat , anda dapat.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment